Even een kort berichtje

23 mei 2010 - Jandia, Spanje

Hallo

Hier even een kort berichtje van mij.

Inmiddels zijn mijn 4 vrije dagen alweer om.

Erg veel heb ik helaas niet gedaan want het weer was erg slecht. We hebben op dit moment veel bewolking en heel veel wind. De temperatuur licht rond de 22 graden maar daar merk je erg weinig van omdat het hier zo koud is.

Zelf ben ik veel thuis geweest en heb ik samen met mijn kamer genoten alles lekker goed schoongemaakt. Want het blijft hier natuurlijk wel erg veel zand hangen overal.

Daarnaast al een wasmachine gedraait. Nu ruiken mijn kleren weer lekker schoon.

Daarnaast ben ik zaterdag met Liane naar Jandia geweest om haar een beetje wegwijs te maken in de omgeving.

Het is nu toch wel handig dat ik alles al ken.

Dat scheelt een hoop gezoek in sommige gevallen als je iets nodig hebt.

Hier en daar is er toch wel wat veranderd.

Gisteren ben ik na mijn Spaanse les terug gelopen naar het appartement (dat is z’n 5 km)

(De weg naar de appartementen loopt helemaal langs het strand) Vorig jaar was het strand nog erg breed. Inmiddels is het niet meer zo op dit moment liggen in Morro Jable erg veel stenen het strand is ook een stuk minder breed geworden.

Daarnaast blijft het nog wel een mooi gebied maar je kunt duidelijk zien dat hier veel is veranderd.

De Spaanse lessen zijn erg leuk, en je leert er veel van. (nog meer dan op school hahah)

Liefs Inger