Appel

31 mei 2010 - Jandia, Spanje

Appel

Vandaag was ik vrij (maandag 31 Mei) dus besloot ik om eens lekker de hele dag naar het strand te gaan. Het is hier op dit moment zo rond de 29 graden buiten. Lekker warm dus!

Na een aantal heerlijk uurtjes in de zon gelegen te hebben had ik wel zin een lekker appel.

Al gauw was die op. Dus gooide ik hem maar in de bosje want tja wat moet je der anders mee??

Helaas gooide ik mis. Op het moment dat ik hem wou op pakken om hem in de bosjes te gooien kwam er een salamander naar mijn appel….

Om deze verder op te eten. Niet veel later verschenen er nog een salamander + een muis

(zie foto hyves)

Het was een wonderbaarlijk gezicht gelukkig had ik mijn camera mee genomen dus leverde dit een mooi plaatje op.

Op het moment dat ik op zou stappen zag ik een eekhorentje er met het laatste restje van van mijn appel ervandoor gaan.

Een leuk voorbeeld hoe de natuur je afval recyclet. Nou ja… de dieren dan hé

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. yda:
    25 juni 2010
    leuke verhalen schrijf je Inger!
    Ik heb wel gelachen om je appel. Toen ik begon te lezen dacht ik: nu zul je het hebben: ze krijgt een bon voor het weggooien van de appel. Nou gelukkig niet.
    groetjes Yda
  2. Sienna:
    5 juli 2010
    Hoi Yda,
    Leuk om te horen dat je erg om mijn verhalen moest lachen.
    Hoe was jullie vakantie op de Veluwen?
    Liefs Inger
  3. yda:
    18 juli 2010
    Hoi Inger,

Is het er nu ook zo warm daar?
    Hier komt weer een hittegolf aan, als het maar niet een week duurt. Het is ook nooit goed hé wij klagen altijd over het weer.....
    De vakantie was geweldig; geen boodschappen, geen eten bedenken en de afwas mooi laten staan. Het lijkt wel een hotel, maar we hadden een mooie bungalow aan de rand van het park. Veel gefietst en 's morgens wakker gemaakt door een concert van fluitende vogels. Dit doen we vast nog een keer.
    Groetjes Inger en pas op je zelf een ander doet het niet. Doeg