Herinneringen

8 september 2010 - Jandia, Spanje

De laatste 1,5 week is inmiddels  aangebroken…

De laatste weken zijn hier dan ook omgevlogen naar mijn gevoel, maar er is dan ook ontzettend veel gebeurd.  In de eerste weken naar Lanzerote op excursie geweest, vervolgens  hadden we een weekje niks en daarna kwam onze docent ook nog langs aan het einde van Augustus. Vervolgens was de maand Augustus al weer om en keek in uit naar Thera die 2 September hier kwam op vakantie. Zij werkte vorig jaar hier achter de receptie en toen ze hoorde dat ik weer terug was kwam zij op het idee om hier op vakantie te gaan. Dus die is hier nu gezellige, na even aan mijn chef gevraagd te hebben of ze ook bij mij in het appartement mocht aangezien we toch een bed overhadden… was dat geen probleem aangezien hij haar nog kende van vorig jaar.

Donderdag had ik vroege dienst dus dat kwam goed uit want Thera was hier al rond een uurtje of 12, na het werkt zijn we gelijk naar het strand gegaan want de zon scheen heerlijk dus perfect weer om te zonnen. ’s Avonds zijn we naar de Pizza Ria in Jandia geweest om te vieren dat Thera hier was.

Het eten was heerlijk eindelijk eens geen eten uit de comedor!

Verder hebben we natuurlijk nog veel herinneringen ophaalt wat we hebben meegemaakt.  Het werd een top dag!!

Zaterdag en zondag was ik vrij dus besloten we om zaterdag naar Dunas te gaan om daar te zwemmen, dat is een hotel dat iets verder op ligt hier vandaan. Maar daar kun je zo in dus wij dachten daar maar eens misbruik van te maken.

Zondag zijn we naar het Oasis Park geweest (De Dierentuin in Costa Calma) helaas vloog de dag om en was het al snel tijd om de bus weer terug naar huis te nemen…..

Mijn vrije dagen vlogen helaas om, en voordat we het wisten was het alweer maandag morgen…

Ik had maandag morgen nog vrij dus zijn we nog en paar uurtjes op het strand gaan liggen voordat ik moest werken. Gisteren moest ik helaas van 13:00 tot 21:00 uur werken dus kon je niet veel doen daarnaast was het ook nog eens bewolkt…… maar we hadden nog een gedeelte van de avond.  We zijn weer naar het Dunas hotel gegaan om naar de salsa/latina avond te zien, bij de avonden shows in Dunas kan iedereen zo in dus dat is wel leuk dan kun je ook wat andere shows zien dan in mijn eigen hotel. Vandaag is het woensdag, het is hier heel warm maar supper bewolkt. ’s Morgen lekker niks gedaan, ja die dagen hebben we ook, in de loop van de morgen zijn we lopend naar Morro Jable gegaan want Thera was daar nog niet meer geweest zins ze hier was….

Vanmiddag hebben we onze stoute schoenen aangetrokken en zijn we gaan jetskiën….