Spa

23 mei 2010 - Jandia, Spanje

Hallo Iedereen,

Hier weer een nieuwe blog van mij. Hier gaat alles goed. De lessen in het spaans zijn erg leuk en ik leer er veel nieuws bij. Deze week werk ik in de Spa voor een aantal dagen. Het bevalt me hier erg goed. Je bent veel onder de mensen en legt ze vanalles uit over hoe de massages en alles werken. Dit is heel erg leuk je leert veel massages en wat dit allemaal inhoud. Ook al weet je het zelf ook niet altijd je moet het toch verkopen aan de gast.  Het is hier soms hard werken als er veel gasten zijn. en veel vragen vragen hebben. maar dan heb je ook wat te doen. Ik sta hier alleen achter de receptie omdat het met 2 man te veel is. Op dit moment moet ik elke keer in de spa staan als mijn collega 2 dagen in de week vrij heeft. Ze had tegen mijn chef gezet dat ik erg goed was in het werk hier in de spa. Zo doende sta ik hier alleen. Ook al is dit ook receptie werk dit vind ik zelf veel leuker dan achter de receptie in het hotel. Hier ben je meer bezig en sta je niet de hele tijd stil.

Gisteren heb ik maar even mee gedaan met de mini disco in Park. Ik was klaar met mijn werk en had toch niet zoveel t doen meer. Het was leuk om weer eens mee te doen.

Woensdag doe ik mee met grease.

Tot de volgende keer.

Haste Luego

1. Anouk:
    24 mei 2010
    Hallo Inger,
    Het is leuk om iedere keer jou blog te lezen.Je hebt duidelijk een andere werkindeling dan vorig jaar.
    Jammer dat je nu betalen moet voor internet. Voor oma print ik je blog uit en dat vind ze prachtig!
    Groetjes mem