update

10 augustus 2010 - Jandia, Spanje

Ola,

Hier een update van wat er de afgelopen maand is gebeurd….

Sorry dat het zo lang duurde voordat er weer wat nieuws opzetten maar dat komt omdat er hier de laatste tijd niet zo heel veel is gebeurd. Het klinkt saai maar na het WK, was er hier genoeg opwinding geweest. Het personeel heeft ons nog een dikke week lopen klieren dat Nederland heeft verloren van Spanje.  Het personeel vond het heel grappig dat Nederland had gewonnen en aangezien wij uit Nederland kwamen tja was het dus heel leuk om ons daar even mee te plagen . Inmiddels heeft iedereen het laten bezinken en is er niks meer aan de hand. Wat een grote opluchting voor ons was, want even is leuk maar naar een paar dagen begint dat echt vervelend te worden.

De World Cup is inmiddels ook weer afgelopen (de grootste sufwedstrijden van Europa) dat hier elk jaar word gehouden. Ik wou er graag een kijkje nemen maar het was te duur om er voor een dag heen te gaan wat ik ontzettend jammer vond.

Afgelopen week hebben we ontzettend veel bewolking had.

Het weer zit ons niet zo heel erg mee de laatste tijd, het is meer bewolkt dan dat de zon schijnt ook al is het hier alsnog ontzettend warm, zo rond de 28 graden.

Verder kwam Lisa mij van de week opzoeken toen ik aan het werk was. Zij liep vorig jaar stage in Iberostrar Palace en is hier nu met haar ouders op vakantie.

Het was leuk om haar ook weer eens te zien. En om alle nieuwtjes met mekaar weer uit te wisselen hoe het met iedereen ging enz.

Daarnaast hebben we weer 2 nieuwe meiden bij ons in het appartement die in Palace Stage lopen. Over een goede week mogen zij waarschijnlijk al weer terug naar het hotel en zitten Joke en ik weer gezellig met ons twee in het appartement. Wat wel zo fijn is want met ze 4e is het hier nu toch wel wat vol. En ze maken ontzettend veel troep en lawaai als ze thuis komen, naja één van die 2 dan. We hebben al met haar gepraat of ze niet wat zachter kan doen als ze ’s nachts na 12 uur thuis komt maar dat lukt haar waarschijnlijk niet * zucht*

Daarnaast ga ik Vrijdag 13 Augustus naar Lanzerote samen met Joke dus volgende week komt er weer een nieuwe blog over Lanzerote, het was deze keer wat kort maar meer is er hier helaas niet gebeurd. Tot volgende week!