Zo maar

15 juni 2010 - Jandia, Spanje

Hier zo maar even een kort berichtje hoe het er hier op dit moment aan toe gaat.

Op dit moment gebeurd er hier niet zo heel erg veel.

Een beetje werken, naar het strand en relaxen, en dan houd het wel zo beetje op. Het weer is hier wel redelijk, niet zo heel warm en veel bewolking.

Op het werk is het op dit moment erg druk want we zijn compleet volgeboekt er kan geen gast meer bij!!!

En dat voor de maand Juni!

We moeten veel gasten naar Gaviotas ( het zuster hotel wat tegen over ons hotel licht) sturen. Maar ja doordat wij en Palace (het 3e Iberostar hotel op Fuerteventura) daar zo veel gasten heen sturen begint Gaviotas ook overgeboekt te raken.

Je kunt dus wel begrijpen dat het hier een geke boel is aangezien niemand weet waar we de overige gasten moeten laten.

Verder vermaakt ik mij hier nog prima,

Ik heb gehoord van school dat ik ben geslaagd voor mijn Cambridge Examen (dat is een examen wat we konden maken omdat we de College Company hebben gedaan ) dit betekende dan ook een extra diploma wat je hier voor kon halen als je je examen had gehaald:D

het was een kort berichtje deze keer maar veel nieuws is er van deze kant is er deze keer niet.

Liefs Inger

1. Anouk:
    18 juni 2010
    Hee zus! Leuke verhalen. Mam heeft gesmuld (haha) van het verhaal van de appel. Prachtige foto's weer! Ik ben geslaagd & zaterdag een feestje. En gister ook natuurlijk ;) Nou, ik moet weer aan t werk! Ciao!
  2. jannie de groot:
    27 juni 2010
    Dag Inger, wat leuk om zo wat belevenissen mee te kunnen maken. Hier is het nu ook zomers weer. Vanmorgen openluchtdienst en daarna met Jens op de fiets naar zwembad geweest in Gytsjerk. Een fijne zondag gehad. Ontvang een hartelijke groet van de fam de Groot.
  3. Loes:
    29 juni 2010
    Haai Inger,

Fijn weer wat over je te lezen.Hard werken dus int hotel,super toch.
    Hier ist nu een hitte golf,ik zal wat jou kant opblazen.Soms veel tewarm.
    Gefeliciteerd met je extra diploma,die heb je maar weer.Hier alles okkidokie.
    Nog 1 weekje dan ist hier ook vakantie,schiet al mooi op.
    Veel plezier,werkze en tot schrijfs.
    Gr.uit het zonnige Hearrenfean.
  4. Beppe:
    8 augustus 2010
    Hoi Inger leuke foto`s heb je gemaakt nieuw jurkje gekocht, super.De vakantie`s schieten alweer op deze week komen de fam: alweer terug .Jou kaart ontvangen op 20 Juli. gelukkig een beetje koeler hier, want het is wel warm geweest.Ben met de buurtversiering bezig gondelvaart 28 augustus er moet een popster in de tuin kusjes beppe
  5. Sienna:
    24 augustus 2010
    Hoi Beppe,
    Nee die jurk had ik toen ik thuis was al gekocht maar leuk is ie hé!
    Owww 28 Augustus is de Gondelvaart al! leuk! Ik kom volgend jaar weer hoor!!! Want ik heb dan al 2x gemist welke popstar komt er dit jaar in de tuin te staan??? Een Nederlandse popstar?
    Nou zet hem op met de buurtversiering. Hebben jullie dit jaar ook weer een boot die jullie versieren van de buurt??? Fijn dat het nu wat koeler in Nederland is. Hoorde dat het dinsdag regende bij jullie, ik ben Gisteren naar Lanzerote geweest wat echt heel leuk was. Maar der komt er nog een blog over die kan beppe wel even lezen daarin staat alles.
    Liefs Inger