Reacties
Reacties 1 - 29 van 29
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Sienna | Hallo Plkeunie Ik heb via school werk gevonden in… | 12 mrt. '12 |
| Pleunie | Hee, Ik wil ook in fuerteventura een taalcursus gaan… | 12 mrt. '12 |
| Gerben | Eey schatje, dank je voor je super lieve ansichtkaart.… | 15 sep. '10 |
| Loes | Hoi Inger, Zo dat schiet alweer op zeg.Geniet nog… | 13 sep. '10 |
| margriet | Lieve Inger. Ik ben even in Hardegarijp. Anouk en… | 12 sep. '10 |
| Sienna | nee mam we zijn er niet afgevallen hahah allen eraf… | 9 sep. '10 |
| margriet | Hey Inger wij zijn wel erg nieuwschierig naar de foto's… | 9 sep. '10 |
| Sienna | Hoi Beppe, Nee die jurk had ik toen ik thuis was al… | 24 aug. '10 |
| Loes | Hoi nichtje, Leuk zeg z'n tochtje over zee,wel… | 22 aug. '10 |
| Beppe | Hoi Inger leuke foto`s heb je gemaakt nieuw jurkje… | 8 aug. '10 |
| Beppe | HALLO iNGER hOE GAAT HET DAAR NOG ALTIJD DRUK HET… | 30 jul. '10 |
| yda | Hoi Inger, Is het er nu ook zo warm daar? Hier komt… | 18 jul. '10 |
| Sienna | Hoi Yda, Leuk om te horen dat je erg om mijn verhalen… | 5 jul. '10 |
| Loes | Haai Inger, Fijn weer wat over je te lezen.Hard werken… | 29 jun. '10 |
| jannie de groot | Dag Inger, wat leuk om zo wat belevenissen mee te… | 27 jun. '10 |
| yda | leuke verhalen schrijf je Inger! Ik heb wel gelachen… | 25 jun. '10 |
| oma. | lieve Inger.Even en berichtje uit Rekem. Zo je ziet… | 19 jun. '10 |
| Anouk | Hee zus! Leuke verhalen. Mam heeft gesmuld (haha)… | 18 jun. '10 |
| Beppe | Hoi Inger hoe gaat het daar ietsje kouder geloof ik… | 9 jun. '10 |
| Anouk | Hallo Inger, Het is leuk om iedere keer jou blog te… | 24 mei '10 |
| Sienna | Hallo Iedereen, Leuk dat jullie allemaal een berichtje… | 23 mei '10 |
| Loes | Haai, Hoest daar nu,lekker weertje. Wordt het bijna… | 17 mei '10 |
| Beppe | Hallo Inger hoor ik zo ook nog eens wat van je Het… | 17 mei '10 |
| Loes | Haai Inger, Leuk verhaal,zijn we ff op de hoogt. Mem… | 14 mei '10 |
| Margriet | Hallo Inger, Leuk even wat van je te horen. Fijn dat… | 11 mei '10 |
| Sienna | zeker:P | 10 mei '10 |
| Anouk | Heee zus! Tword tijd voor een update denk ik :P Hoe… | 10 mei '10 |
| lisanne | en....... vind je het er al leuk?? :D | 9 mei '10 |
| bas | heey je bent er al ja :P | 4 mei '10 |

- Sienna: Hallo Plkeunie Ik heb via…
- Pleunie: Hee, Ik wil ook in fuerteventura…
- Gerben: Eey schatje, dank je voor…
- Loes: Hoi Inger, Zo dat schiet…
- margriet: Lieve Inger. Ik ben even…
Alle reacties »